Bestellijst Online registreren Mijn mapeco BeCommerce
Hulp nodig? Contacteer ons!
Terug naar overzicht

Bestellen

Product opzoeken 

Alles begint met het vinden van het juiste product. Op onze webshop kan je producten zoeken via het navigatiemenu of via de zoekbalk bovenaan. In de zoekbalk kan je verschillende zoekcriteria achter elkaar typen, bvb 'schroef 40mm inox'. Onze zoekmachine combineert deze zoektermen om het juiste product te vinden.

Vind je niet wat je zoekt? Aarzel dan niet om onze klantenservice of één van onze winkels te contacteren. Bij Mapeco zijn wij er op gebrand om net die grotere maat of speciale uitvoering voor onze klant te zoeken. Elke vraag is voor ons een uitdaging!

Bestelling plaatsen

Heb je gevonden wat je zocht? Dan kan je in enkele eenvoudige stappen je product bestellen.
  
Stap 1: Plaats het  product in je winkelwagen

Met één eenvoudige klik op de oranje knop komt je product in de winkelwagen terecht.

 

Daarnaast kan je ook artikels importeren. Klik op de winkelwagen en vervolgens op "items importeren van excel bestand". Selecteer je excel bestand met in kolom A alle nodige artikelnummers en in kolom B de hoeveelheden.

Niet de juiste hoeveelheid geselecteerd? Geen nood, alles kan later nog aangepast worden.
Let op, Mapeco heeft heel wat producten in verschillende maten, bv. een schroef met meerdere lengtes. Bij deze producten staat er per maat een oranje knop. Handig toch!

Wil je nog verder rondkijken? Geen probleem, de gekozen producten blijven netjes in de winkelwagen. Wil je meteen bestellen? Prima, klik dan rechtsboven op de gouden winkelwagen-knop.

 

Stap 2: Je winkelwagen nakijken

Je winkelwagen staat altijd rechts bovenaan op de pagina. Als je hierop klikt, kan je de inhoud nakijken en aanpassen. Je kan producten verwijderen of het bestelde aantal wijzigen. Als je merkt dat je toch nog iets vergeten bent, is het uiteraard geen enkel probleem om nog even verder te winkelen.

Stap 3: Inloggen

Heb je al een Mapeco-account? Log dan in en ga verder met bestellen.
Heb je nog geen account? Kijk hier hoe je snel en gemakkelijk een account aanmaakt.

Stap 4: Bezorgmethode

Kom je graag eens langs in een van onze winkels? Dat kan! Je kan je pakje zelf komen ophalen en ondertussen nog wat deskundig advies inslaan bij een van onze medewerkers.
Laat je je pakje liever thuis bezorgen, prima! Vul simpelweg je adresgegevens in en wij zorgen ervoor dat alles netjes geleverd wordt.

Stap 5: Betalen

Kies de geschikte betaalmethode. Een overzicht van de mogelijkheden vind je hier. Je mag er absoluut op vertrouwen dat Mapeco je gegevens zorgvuldig en vertrouwelijk zal behandelen. Beloofd!

Stap 6: Bevestigen

Op het laatste overzicht kan je nog even alles controleren want… vergissen is menselijk!
Klopt het? Dan kan je de bestelling bevestigen en wij doen de rest!


Bestelling wijzigen of annuleren

Indien je een bestelling wil wijzigen of annuleren, neemt je best contact op met onze klantenservice op het nummer 02 / 669.09.90 of via webshop@mapeco.be

Indien jouw bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten is het annuleren of wijzigen ervan kostenloos. Zodra we je bestelling verzonden hebben is het niet meer mogelijk om te annuleren of wijzigen. In dit geval kijk je best naar onze pagina ‘Ruilen & retourneren’. Daar staat uitgelegd hoe je  een pakje kan terugzenden.


Een account aanmaken

Om aankopen te doen op onze webshop, heb je een account nodig. Een account krijg je door te registreren via de registratiepagina. Klik rechts bovenaan op de 'Mijn Mapeco'-knop en klik vervolgens op de link 'Nog geen klant? Registreer nu' om op de registratiepagina terecht te komen. Hier vul je al de gevraagde gegevens in en je account wordt voor je klaargezet.

Bij Mapeco kan je zowel zakelijke als particuliere klant zijn. Kijk op de pagina’s ‘Uw account’ en ‘Uw zakelijke account’ om te ontdekken wat het verschil is.

Terug naar boven