Bestellijst Online registreren Mijn mapeco BeCommerce
Hulp nodig?
Contacteer ons!
Terug naar overzicht

Uw zakelijke account

Een account aanmaken

Om aankopen te doen op onze webshop, heb je een account nodig. Een account krijg je door te registreren via de registratiepagina. Klik rechts bovenaan op de ‘Mijn Mapeco’-knop en klik vervolgens op de link ‘Nog geen klant? Registreer nu’ om op de registratiepagina terecht te komen. Hier vul je al de gevraagde gegevens in en je account wordt voor je klaargezet.

Wil je je registreren als zakelijke klant?
Vul simpelweg je BTW-nummer in en wij kijken meteen na of dit een geldige nummer is.
Klopt alles, dan word je account geactiveerd.
Je zal steeds de correcte facturen ontvangen voor je administratie.

Reeds klant bij Mapeco?

Als je reeds klant bent in een van onze filialen, dien je je op dezelfde manier te registreren (zie boven). Je gegevens zullen automatisch gekoppeld worden aan de gegevens in ons systeem. Je ontvangt een verificatie-email om te bevestigen dat je toegang hebt tot het emailadres waarvoor je een account hebt aangevraagd. Zodra je op de link in de email klikt, word je account geactiveerd en kan je online bestellen.
Deze verificatie hebben we ingebouwd zodat jouw persoonlijke prijzen niet zomaar aan eender wie getoond kunnen worden. De kortingen die jij geniet in onze winkels zullen dus overgenomen worden zodat je dezelfde prijs betaalt online als in de winkel.

Wanneer de gegevens die je invoert niet helemaal overeenkomen met de gegevens die reeds in ons systeem staan, word je gevraagd Mapeco te contacteren om de registratie te voltooien. De reden hiervoor is wederom het beschermen van jouw persoonlijke gegevens.

Lopende rekening

Betaal je bij Mapeco reeds via de maandelijkse facturatie van een lopende rekening? Dan zal dit in de webshop ook kunnen! Contacteer je vertrouwde filiaal of onze klantenservice (02 / 669.09.90 of webshop@mapeco.be) en vraag hen dat ze jouw lopende rekening online ook activeren.
Je begrijpt dat je je loginggegevens nu goed moet beschermen, je wil immers niet dat eender wie via je lopende rekening bestellingen kan plaatsen. Mapeco is niet verantwoordelijk voor misbruik van je account door derden. We hebben deze mogelijkheid ingebouwd zodat je als klant snel en gemakkelijk kan bestellen.

Mijn Mapeco omgeving

Wanneer je ingelogd bent, kan je via de knop rechtsbovenaan ‘Mijn Mapeco’ naar je account gaan. Hier zie je in een overzicht wat je in je account kan doen.

Bestelhistorie

Via deze pagina kan je bekijken welke bestellingen je reeds hebt geplaatst. Je kan de bestellingen, of bepaalde artikels uit de bestelling aanvinken en onmiddellijk terug in jouw winkelmandje plaatsen.
Let op, bestellingen of aankopen die je in een van onze filialen hebt gedaan worden hier niet getoond.

Bestellijst

Als je regelmatig dezelfde producten koopt, kan je ze in een snelbestellijst zetten. Met deze lijst kan je razendsnel de benodigde producten aan je winkelwagen toevoegen.   Zo moet je minder zoeken en bespaar je kostbare tijd, die je ongetwijfeld goed kan gebruiken voor andere bezigheden. Je kan ook verschillende snelbestellijsten maken.

Bvb:

  • Lijst 1: Bevestigingen > hierin plaats je elk type schroef, bout, moer, anker… die je zoveel gebruikt dat je ze bijna wekelijks moet aanschaffen.
  • Lijst 2: Kledij en PBM’s > hierin plaatst je handschoenen, oorbescherming, werkschoenen… die je vaak bestelt.

Ook artikels die je niet meteen nodig hebt, maar misschien later wel van pas kunnen komen, kan je aan een lijst toevoegen. Dit noem je dan ‘verlanglijst’ of ‘interessante producten’

Excel uploaden  

Als je reeds een lijst hebt van producten die je vaak bestelt, kan je die via een excel-upload in een snelbestellijst zetten. Dit kan aan de hand van EAN-codes, artikelcodes van de leveranciers, of artikelcodes van Mapeco (die vind je op de producten of je afleverbons).

Als je graag hebt dat Mapeco zo een lijst voor je opstelt op basis van je aankoopgeschiedenis in de winkel, is dat ook zeker mogelijk! Stuur een mailtje naar webshop@mapeco.be en we brengen het voor je in orde.

Persoonlijke gegevens

Hier kan je je persoonlijke gegevens bekijken. Indien er iets aan deze gegevens veranderd moet worden, contacteer je best de klantendienst. Wij passen dit direct voor je aan. 
Je wachtwoord kan je uiteraard wel zelf opnieuw instellen. 

Terug naar boven